Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дисплея

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Направи си го да ти е винаги на дневен режим дисплея
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
      Направи си го да ти е винаги на дневен режим дисплея
      И да го направи, пак ще стои тъмен. Дневен/нощен режим само сменя цветовете ...

      Залагам на проблем с датчика за външна осветеност.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Колегата е писал че като загаси фаровете се оправя явно само на нощния режим е проблема
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #19
          Когато изгасиш фаровете, дисплея свети на макс, без да се взема под внимание показанието на сензора за осветеност, независимо дали е в нощен/дневен режим.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Като казваш, че регулаторът за осветлението се е прецакал, в какво положение е (максимално, минимално или нищо не свети?)
            Да не би да е затулено с нещо фото-окото на ICS - а това вдясно от бутона за вадене на касетката. Пробвай да светнеш с фенерче в него и виж дали яркостта на дисплея се увеличава.
            Ами много бледо светят дисплеят и уредите по таблото. Колкото и да въртя настройката на яркостта, няма никаква промяна. Като изгася фаровете и всичко си светва нормално.

            Пробвал съм с настройките на ICS за дисплея. И при трите настройки реагира по същия начин - дневна, нощна и автоматична.

            Самото диодче до отвора на касетката изглежда чисто, но ще тествам вечер да му светна.
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #21
              От тази сутрин и аз имам подобен проблем,запалих колата дисплея премигна няколко пъти и изчезна,ако променям скороста на вентилатора или температурата отново светва пак премигва и отново изчезва,така няколко пъти и после си заработи.
              П.С Още миналата зима ми премигваше при сутрешно палене,но след това се оправяше,нямам идея дали студа има връзка,но е факт.Дайте идея къде да търся проблема?

              Comment


              • #22
                От студа е. Течните кристали не работят добре при ниски температури.
                Няма кой знае какво, което можеш да направиш.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  От студа е. Течните кристали не работят добре при ниски температури.
                  Няма кой знае какво, което можеш да направиш.
                  Това е ясно, но веднага ми идва наум въпроса защо до миналата година студове до -18 целзиеви изобщо не им влияеха на моите кристали А моят дисплей днес реши да смени (д)ефекта при палене - след като мотора запали го няма никакъв около минута-две, след това по много елегантен начин се появява едва видим и за около минута още вдига яркостта до нормалното. Май трябва да го пиша в графа "Екстри"
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • #24
                    Защото освен ниските температури, които пряко влияят на дисплея има и други влияещи фактори, като стойността на захранващото напрежение преди, по време и след студен старт на мотора, състояние на подсветката и пр.

                    Аз също съм забелязвал понякога подобно поведение, но не задълбавам в това, защото при малко по-високи температури всичко е ОК.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Тоест да си карам и да си свиркам,не е значи от трафчето както е било при колегата?
                      П.С Колата е в гараж,но явно студа и не карането всеки ден му влиаят.

                      Comment


                      • #26
                        Има голяма вероятност да се оправи ако смениш инвертора или подсветката.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Този проблем си го имах открай време - в големите студове, първоначално да не свети дисплея и впоследствие се оправя, но откакто си сложих хубав акумулатор и го подържам редовно, всичко е ОК.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            За да сменя инвертора и подсветката трябва да сваля ИЦС-са нали?Инвертор втора ръка или има и нов,също важи и за подсветката,къде да търся нова?
                            Знам ли дали при мен има връзка това с акумулатора,същият е на 1г. и е 100Ah,но в същото време колата не се изкарва повече от 1-2 пъти в седмицата,но за пробег от поне 200-300км. иначе си върти нормално и след престой от 6-7 дни пали без проблем.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                              За да сменя инвертора и подсветката трябва да сваля ИЦС-са нали?Инвертор втора ръка или има и нов,също важи и за подсветката,къде да търся нова?
                              Знам ли дали при мен има връзка това с акумулатора,същият е на 1г. и е 100Ah,но в същото време колата не се изкарва повече от 1-2 пъти в седмицата,но за пробег от поне 200-300км. иначе си върти нормално и след престой от 6-7 дни пали без проблем.
                              Работещ инвертор за ICS - а е този или този.

                              Не е изключено проблемът да е и в CCFL тръбите. Какви са точните им параметри за ICS - а, трябва да се разглоби за да се разбере.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Само дисплея мога ли да купя,естествено втора ръка и на него да видя каква е подсветката и инверторчето преди да разглобявам или само дисплей няма как да взема,а цял ИЦС?

                                Comment

                                Working...
                                X